Op deze site vind je mijn zelfgemaakte kaartjes. Ooit ben ik begonnen met 3d, Inmiddels is er veel veranderd en zijn er heel veel leuke, mooie mallen en stempels te koop. Stempel- en scrapkaarten zijn mijn favoriete kaarten om te maken. En natuurlijk heb ik mijn onmisbare Press boss pro bij de hand. Ik vind het leuk dat jullie langskomen en berichtjes achterlaten het is geweldig om te lezen wat jullie van mijn kaartjes vinden
woensdag 24 juni 2026
Yay for happy mail
dinsdag 23 juni 2026
Om van te snoepen
Vandaag een kaart met de leuke cavia van Eline, kijk hem daar nou zitten in het thee kopje, er staat ook een lekker taartje voor hem klaar, issie niet schattig?? Ik weet nog niet naar wie deze kaart toe gaat maar het is altijd handig om in de voorraad te hebben.
Zo eerst even naar moeders voor een bakkie en om de boodschappen online te doen en daarna als ik dan weer thuis ben gaat alles dicht tegen de warmte en van middag ook de ventilator op gepaste afstand en Ellen is klaar voor aan de knutsel te gaan!!🌞✂✉
maandag 22 juni 2026
Long time no see
Vandaag een kaartje met highland koetjes, kijk ze daar nou staan, zijn ze niet schattig?? voor op de kaart wilden ze wel even poseren met hun bloementiara want dat staat wel koninklijk en daar houden deze dames van!!
zondag 21 juni 2026
Wishing you the zest summer
zaterdag 20 juni 2026
Have a relaxing day
Vandaag een kaart met de schattige capybara's, omdat het zulk warm weer zijn ze naar het strand vertrokken voor verkoeling en zo te zien vermaken ze zich daar wel. Er wordt wat gezwommen, eentje ligt lekker onder de parasol, of je kijkt fijn om je heen, en ook een lekker drankje staat klaar, want je moet goed drinken als het zo warm is, maar ze hebben er wel aan gedacht om zich goed in te smeren, kijk maar daar ligt de zonnebrandcrème.
Vanmiddag ga ik weer naar moeders en dan maken we het weer gezellig, deze keer gaan we voetballen kijken, zomaar gewoon omdat er niks anders op de tv is wat we willen zien, ook al zijn we geen voetbal fanaten; we zijn wel fanatiek haha komt helemaal goed!!⚽








