Vandaag een kaart met de leuke cavia van Eline, kijk hem daar nou zitten in het thee kopje, er staat ook een lekker taartje voor hem klaar, issie niet schattig?? Ik weet nog niet naar wie deze kaart toe gaat maar het is altijd handig om in de voorraad te hebben.
Zo eerst even naar moeders voor een bakkie en om de boodschappen online te doen en daarna als ik dan weer thuis ben gaat alles dicht tegen de warmte en van middag ook de ventilator op gepaste afstand en Ellen is klaar voor aan de knutsel te gaan!!🌞✂✉







