maandag 8 oktober 2018

Poesje mauw

Vandaag een drieluik kaart  voor de challenge van Marianne design. Ik heb hem gemaakt met poesjes zodat hij ook mee kan doen met de challenge van Carlin's kaartenparadijs met thema: poes en zwart.
Ook laat ik even weten dat ik de komende week niet aanwezig zal zijn in blogland omdat ik morgen geopereerd word aan mijn knie, ik krijg een nieuwe knie. Als alles goed gaat hoop ik donderdag in de loop van de dag weer thuis te zijn en als ik me goed voel dan probeer ik vrijdag wel weer even een up date te geven.
gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
srappapier: PB9154 Crafty patterns en PK9152 Herbs & leaves
mallen: CR1359, COL1454, CR1374, CR1370
stempel: CS0962

22 opmerkingen:

  1. Toffe kaart Ellen!! Zo gaaf met die katjes.
    En heel veel succes en sterkte morgen!! Duim voor je dat alles goed gaat en je snel weer op de been mag zijn.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig drieluik met al die poesjes Ellen.
    Heel veel sterkte zowel met de operatie als de revalidatie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem superleuk Ellen!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een lief kaartje Ellen. Bedankt voor je 2e deelname aan de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Veel succes !
    groetjes,
    Karin
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan.
    Ik hoop dat alles vlot verloopt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje geworden, heel veel sterkte met de knie operatie.
    Geweldig dat je mee doet aan onze Challenge "drieluik".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een leukerd en met de tekst erbij maakt dit het helemaal compleet.
    Prachtig Ellen.
    Bedankt voor je 2de deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Ook een geslaagde operatie toegewenst, veel sterkte ermee en een spoedig herstel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellen allereerst heel veel sterkte met de operatie van jouw knie.
    Wat een leuke 3 luik kaart heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk drieluikje heb je gemaakt Ellen. Heel veel sterkte toegewenst morgen met de operatie, ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen en je weer gauw op de been bent.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk zoals je dit 3-luik gemaakt hebt Ellen, de tekst in het midden en die twee ondeugende poezen erbij.
    Veel sterkte gewenst met de operatie morgen en ik duim voor een spoedig herstel.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart!
    Heel veel sterkte morgen,mik hoop dat alles goed verloopt en je snel herstelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ellen, weer zo'n leuke kaart. Heel veel sterkte morgen. Hopelijk ben je snel weer op de been.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lief drieluik kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Ellen. En heel veel sterkte met je knie. Je bent toch ook al eens aan je andere knie geholpen? Of was jij dat niet?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Is je operatie goed verlopen? Succes met revalideren.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Ellen!
    Hopelijk is de operatie goed verlopen......ik wens je een spoedig herstel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat is die schattig met de leuke poesjes.
    Hopelijk is alles goed verlopen met je knie, succes met de revalidatie.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supergave kaart Ellen met die poezen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    ps sterkte met je knie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief kaartje! En succes met je operatie en beterschap! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schattige drieluik kaart Ellen!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen