woensdag 30 januari 2019

Candy

Zoals jullie weten heb ik vorig jaar een nieuw blog moeten starten omdat mijn vorige blog niet meer werkte door een hardnekkige reclame die werd doorgelinkt. Nu heb ik vandaag een verrassing voor jullie, nl ik heb inmiddels al weer 50 volgers en dat vind ik heel erg leuk. En ook dat jullie steeds weer reuze leuke berichtjes schrijven die ik met plezier lees.
Daarom stel ik een candy beschikbaar. Je kunt meedoen tot en met 30 januari en 31 januari maak ik  de winnaar bekent.





Wat moet je doen om kans te maken?


- je bent volger van mijn blog, of je word volger



- plaats de candy op je blog



- laat een leuke reactie achter

Voor nieuwe post zie onder dit bericht.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Ellen, wat een leuke candy heb je bedacht. Ik hoop dat je er nog veel volgers bij krijgt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nog niet volgster van je blog dus weet niks van je probleem maar lijkt me wel ontzettend balen! Ik volg je blogje met plezier en vind je candy ook erg leuk dus waag graag een kansje! Lieve freubelgroetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en lief van je!
    Ik doe graag mee, zet het zo op mijn blogje.
    Prachtige Candy!
    Ik hoop dat die vervelende reclame nu niet meer weerkomt. Sommige niet gewenste berichtjes met rare tekens zijn ook hardnekkig.Akelig is dat!
    51 volgers dat worden er snel meer denk ik:)
    Succes!
    Fijne Zondag ne liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je al weer 51 volgers hebt !
    Zet hem op mijn blog !
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellen,
    ik heb je pas "leren kennen" op je nieuwe blog, maar vind het heel leuk dat we elkaar volgen.
    Ik loot niet mee met je candy, maar hoop wel nog heel vaak hier langs te komen voor je gezellige kaarten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb geen idee hoe ik het op mijn blog zet(ik en pc haha)maar ga het proberen:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke actie van jouw Ellen , ik doe graag mee hoor !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellen,
    Zo balen hè dat je een nieuw blog moest starten vanwege een virus.. Fijn dat je nu alweer 50 volgers hebt.
    Volger was ik al en natuurlijk doe ik heel graag mee met deze gave candy!!
    Hij staat op mijn blog hoor, dus hoop dat er meer volgers bij komen ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk dat ik je weer gevonden heb Ellen,ben gelijk weer vokger geworden.
    Ik zal de candy morgen op mijn blog zetten!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je 50 volgers.
    Wat een prachtige Candy ga je verloten. Ik wil graag een kansje wagen en ga het zo op mijn blog plaatsen.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellen,
    Wat lief dat je een candy weggeeft en ik heb het op mijn blog gezet in de hoop dat je er nog wat volgers bij krijgt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Ellen,
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win this beautiful candy.
    I added it on my sidebar so that you can get more followers.
    Hugs, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen