vrijdag 28 juni 2019

Koud!!

 Nee ik heb het niet koud het is hier vandaag heerlijk weer niet te warm en goed te doen lekker aan de knutsel geweest met de ramen lekker tegen elkaar open zodat het heerlijk doorwaait.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van 52 weeks for Christmas, het is weer de laatste vrijdag van de maand en dan is er altijd een extra challenge nu met het thema een sneeuwpop/man.
Ik heb de kleuren eenvoudig gehouden, het oorspronkelijke idee komt van Wybrich, zij maakt zulke mooie kaarten en je kunt op haar blog zoveel ideeën op doen zeker de moeite waard om eens te gaan kijken, ik heb hem naar mijn smaak aangepast.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: DF3439, CR1360, DF3419, LR0142, CR1369, COL1442
stempel: EC0150, [lakparels: PL4501

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Ellen, tof met het zachte roze!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijn winters kaartje.
    Mooie kleurenkeuze en leuke sneeuwman.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje, echt winters met die pastelkleurtjes. Ja Wybrich maakt schitterende kaarten, ik volg haar al een tijdje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk winterskaartje ,Ellen.
    Mooi met de sneeuw pop.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Ellen!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hier krijg je het wel een stuk kouder van haha.
    Het is een leukerd Ellen
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Harstikke leuk kaartje! Mooie rustige kleuren heb je gekozen.
    Ik heb vandaag ook weer lekker kunnen knutselen: met de ramen open prima te doen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje in deze zachte kleurtjes Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart, wat een geluk dat die leuke sneeuwman niet smelt! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sneeuwman kerstkaart Ellen !!
    Dankjewel voor je deelname bij 52WTC , fijne dag
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Ellen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen