zondag 5 december 2021

Xmas post

Wat een een leuke reacties op mijn kaart van gisteren, ik heb ze met plezier gelezen.

Vandaag heb ik een restjes kaart deze keer met twee pinguïntjes, ze hebben de kerstpost geschreven en er moesten nog wat kaartjes bij dus die moeten nog snel even op de post want stel je toch voor dat ze te laat komen.


Deze kaart doet mee met:
Kaartjes inspiratie challenge met thema alles mag

gebruikte materialen:

papier: Action en Md PB7062 sparkling snow
mallen: LF767, CR1360, action
stempels: ME cool penguïns, EC0149
twin markers

 

14 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje, wat je al niet met restjes kun maken, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke kaart gemaakt met restjes Ellen. Leuk opgebouwd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart met de restjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk passen deze pinguïns bij het tekstje op je kaart! Echt super! Het stempelsetje met de inpakkende pinguïns heb ik ook.. nog niet gebruikt dit jaar.. al voel ik me momenteel wel als die pinguïn in je post hieronder, druk bezig met inpakken voor de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke manier om je restjes op te gebruiken. Fijn dat de pinguinnetjes je helpen met de kaarten op de post te doen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat is dit weer een leukerd. Wat ben je toch creatief met de kleine stempeltjes, je hebt het vast gezien dat ik via messenger een bericht heb gestuurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, de cirkels met de pinguïns ervoor. Leuke kaart weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het duurt nog even voor het kerst is dus de pinguins hebben nog de tijd, leuk kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card, and gorgeous colours as well...
    Great designing...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje Ellen.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje Ellen.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Nicolette DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt kaarten inspitarte challenge

    BeantwoordenVerwijderen