dinsdag 25 januari 2022

Waving hello

Vandaag weer een ottertje op mijn kaart, samen met haar baby, ze zwemt lekker rond en ondertussen slaapt haar baby'tje lekker door. Het idee komt uit het Marianne magazine, ik heb mijn versie ervan gemaakt, de vierkantje worden gemaakt met een mask stencil maar die heb ik niet, daarom eerst uit een stukje papier vierkantjes gestanst en op mijn kaart gelegd en vast geplakt met verwijderbaar tape en met memento ingekleurd, het papier weer eraf gehaald en de kleine visjes erin gezet daarna heb ik de rest gestempeld en op geplakt.

gebruikte materialen:

papier: Wibra
mallen: LF767, CR1332
stempels: EC0191, LF mermais for you
memento

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje die otter is te schattig Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de otter.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met al die visjes en de otter!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ottertjes zijn ook al zo schattig ja. Leuk met de blauw gekleurde vierkantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig dit tafereeltje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blijven leuk die otters! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje.
    Maak ook vaak mijn eigen mask stencil. Meestal uit dikkere karton zodat ik het vaker kan gebruiken. Zo makkelijk gedaan en toch een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelf masks maken is altijd leuk, want ze zijn origineel. EN je hebt het heel subtiel toegepast. De otters zijn lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb je leuk en slim gedaan Ellen, het is een superlief kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart Ellen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen