zondag 27 augustus 2023

De wolf en de zeven geitjes

Vandaag een dieptekaart met de vierkante layout van Md, je ziet ze zoveel voorbij komen dat ik ook een poging ben gaan wagen ik heb een filmpje gevonden op youtube van Castella creatief en zij laat zien hoe je heel makkelijk deze kaart kan maken, ik had alleen geen grote plaatjes dus ben ik op zoek gegaan op pinterest en kwam plaatjes tegen van Anton Pieck, deze is van de Efteling van het sprookje van de zeven geitjes, ik heb hem op maat gemaakt en voor een eerste poging ben ik heel tevreden, als je dat van jezelf mag zeggen.

deze kaart doet mee met:


gebruikte materialen:

papier: Wibra
mallen: LR0568

16 opmerkingen:

  1. Super kaartje met het mooie plaatje Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk. Ik herkende dit plaatje al van Anton Piek. Leuk zo deze lay out kaart. Het wordt vaak gemaakt met scrappapier waar een afbeelding op staat… maar dit is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja dat mag je van jezelf zeggen hoor dat je heel tevreden bent met het resultaat. Deze Anton Piek afbeelding is er echt heel geschikt voor. Op scrapvellen staan ook vaak geschikte afbeeldingen.
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi zo !!!!!
    Ik vond het nog een heel werkje. Ik heb het met foam gedaan,.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed gelukt, natuurlijk mag je tevreden zijn met je eigen creatie! Het plaatje is goed gekozen, het komt mooi uit met de lay-outmal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt supermooi Ellen en wat een schattig plaatje koos je hiervoor uit…top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk mag je dat van jezelf zeggen. Leuke afbeelding heb je gebruikt voor deze kaart.
    Zelf heb ik helemaal niks met dit soort kaartjes. Het is ineens een hele hype maar ik vind het allemaal heel veel van hetzelfde.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat mag je zeker zeggen. Ik vind je dieptekaart ook erg mooi, je hebt een hele mooie afbeelding gekozen Ellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat mag je zeker zeggen, het is ook een hele mooie kaart Ellen. Mooie afbeelding heb je gekozen voor je dieptekaart.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, deze kaart. En zeker goed gelukt! Tuurlijk mag je dat zeggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je 1e dieptekaart is erg mooi geworden Ellen, altijd goed met Anton Pieck!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je poging is goed gelukt, je kaart ziet er leuk uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Ellen,
    Oh, daar waren wij woensdag nog met de kleinkindjes... De Efteling, was alweer zo lang geleden! We hebben genoten. Deze kaart is ook erg leuk geworden!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great card Ellen! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Owner
    Sisterhood of Crafters
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen