maandag 23 oktober 2023

Stitch, stitch

Vandaag een kaartje heel anders dan jullie van mij zijn gewend, ik ben nl weer aan het borduren gegaan, grote borduurwerken dat kan ik niet meer, maar zulke kleine tafereeltjes als dit dat gaat in etappes prima, dit malletje hoort bij de bordurende muisjes die jullie al eerder voorbij zagen komen en ik heb de gok gewaagd om het te gaan proberen en het is zo leuk om te doen.
De muisjes hebben een poes geborduurd ziet ie er niet leuk uit??

Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Boekenvoordeel, Lawn fawn en Heffy doodle
mallen: LR0242, LF2093
stempels: LF sew very much, LF love poem
borduurpatroon Lawn fawn
twin markers

19 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Ellen.
    De muisjes zijn druk bezig met handwerken.
    Net als jij.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit leuk Ellen, schattig borduurtje van deze muisjes en niks om bang voor te zijn dit katje 😉.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat schattig en fijn dat dit nog net kan om te borduren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke kaart Ellen, wat zijn de muisjes druk geweest om dit poesje zo mooi te borduren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kat om te borduren en inderdaad net niet teveel als het niet meer zo makkelijk gaat! De muisjes erbij, die hebben het druk gehad! Superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart. Wat knap dat de muisjes zo’n enige kat hebben geborduurd! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk!
    Jammer dat het echt grote borduurwerk niet meer gaat; ik word daar helemaal zen van... Bij mij jammer dat ik er op het moment geen tijd voor heb... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap dat het ene muisje een beetje huiverig zich verschuilt, maar het is niet nodig, een borduurwerkje doet geen kwaad. Heel mooi gemaakt Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och wat een leukerd is dit toch! Heel erg mooi gemaakt! Borduren.doe ik ook graag, maar vaak te weinig tijd helaas met kleine kinderen... komt vast wel weer een keer

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die is leuk Ellen, schattig geborduurd poesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n supergaaf kaartje hen je gemaakt Ellen en knap geborduurd ook! Ziet er erg mooi uit. Je kaartje hieronder is erg gezellig met je vriendelijke sneeuwmannetje!
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke borduurkaart. Ik vind de borduurring om het geborduurde katje zo leuk. En hilarisch dat de muizen nu juist een kat geborduurd hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk Ellen en goed dat je dit nog wel kan doen. Het is een leuk tafereeltje wat je hebt verzonnen. Ik doe het nooit, ligt me niet zo!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dit ziet er zeker leuk uit, wat een gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je aan het borduren bent gegaan, en zo met de kaartjes leuk te combineren, mooie kaart is het.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk! Die muisjes zijn schattig en wat hebben ze hard gewerkt. 👍

    BeantwoordenVerwijderen