maandag 20 november 2023

Hello

Druk druk druk, we zijn net weer terug uit het ziekenhuis, er is 3 weken geleden keelkanker geconstateerd bij mijn man en we lopen de afgelopen weken alleen maar heen en weer naar het ziekenhuis, nu zijn we ook weer net thuis, a.s. maandag beginnen de bestralingen een traject van 6 weken elke dag naar het ziekenhuis dus heel zwaar voor mijn man en gisteren is ook mijn vader opgenomen voor zijn blaas ook een heel gedoe voor een 92 jarige dementerende man, dus jullie zullen begrijpen dat ik niet altijd bij jullie langs kan komen de komende tijd ik doe mijn best. Sorry dat ik jullie lastig val hier mee maar ik moest het even kwijt.

Vandaag nog een gastdesigner kaartje omdat ik laatste keer in de top 3 stond bij 4 seasons het thema is kabouters/gnomes, deze keer heb ik 2 kaboutertjes in het bos, kijk ze daar gezellig lopen.


gebruikte materialen:

papier: Wibra
mallen: ME doily lace
stempels: ME little girl gnome, tee picking, EC0192
twin markers

16 opmerkingen:

  1. Och Ellen, wat een vreselijk nieuws. Hopen dat de bestralingen afdoende zijn. Heel veel sterkte voor allebei. En dan ook nog je vader opgenomen in het ziekenhuis. En dan ook op die leeftijd! Begrijpelijk dat je het even van je af wilde schrijven. Dat is alleen maar goed voor je verwerking van alles. (ik heb jullie misschien ook wel verveeld met de verhalen over mijn moeder).
    Je kaartje is weer heel leuk met die 2 gnoompjes in het bos. Die paddenstoeltjes zijn heel lief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffft Ellen, wat heftig allemaal. Een helemaal niet erg om dit van je af te schrijven! Juist heel goed! Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende zware tijd!
    Je kaart is superschattig met dit leuke tafereeltje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ellen wat een vreselijk bericht! Net nu bij jou alles goed gaat krijgt je man met die vreselijke ziekte te maken en dan ook nog zorgen om je vader, zó verdrietig allemaal en jij zit midden in die rollercoaster aan emoties dus heel goed dat je het even van je afschrijft! Heel veel sterkte in de komende heftige tijd (weet er alles van en hoop dat er voor jouw man net zo'n wonder gebeurd als al 2x bij Ben). Lief kaartje, fijn dat je daar wat afleiding in kunt vinden.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei Ellen.....wat een heftig bericht. Hopelijk slaat de behandeling aan....wat een spannende tijd voor jullie!
    Ook met je vader....dat is nog eens extra moeilijk.
    Het is misschien wel goed om het even van je af te schrijven.
    Je kaartje is een lieverd....net als altijd!
    Groetjes en heel veel sterkte voor jullie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een naar bericht, jeetje Ellen. Heel veel sterkte voor jou en ja man, hopelijk slaat de behandeling goed aan. Ook voor je vader sterkte en beterschap! Juist goed dat je het vertelt, kun je even je hart luchten.
    Lief en mooi kaartje laat je zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, Ellen wat naar voor je man en jou , en ook je vader in het ziekenhuis. Heel veel kracht wens ik jullie toe. Je kaartje is weer heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een naar bericht Ellen van jou man.
    En dan ook nog je vader in het ziekenhuis.
    Wens jullie heel veel sterkte.
    Maar je kaartje met de gnooms is ook weer super leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vreselijk nieuws , heel veel sterkte voor je man en je vader. Ook jezelf niet vergeten dit word idd een heel moeilijke zware tijd. Heel veel moed en sterkte! Wat een leuke GD kaart. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jeetje, wat een naar bericht, wat vreselijk voor je man en voor je vader, maar ook voor jou en je moeder. Ik hoop dat zowel je vader als je man er weer bovenop komen. Heel veel sterkte voor jullie.
    Je kaart is weer een leukerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Hopelijk gaan de bestralingen verlichting geven.
    Je kaartje is weer een heel lief tafereeltje geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh wat een nare tijd voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte. Zowel voor jou als je man en vader. Hopelijk slaat de behandeling voor je man aan. Begrijpelijk dat je dit even kwijt moest. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een schrik Ellen! Jullie zitten nu midden in een heftige tijd en je zult af en toe wel het gevoel hebben dat je wordt geleefd! Heel veel sterkte voor jullie en met name je man. Hopelijk over een poosje god bericht dat de bestralingen hebben geholpen. EN voor je oude vader is het ook wat! En dat heb je er dan ook nog bij!
    Logisch dat je het van je af moet schrijven. Dat kan in Blogland! Zoveel mensen die met je meeleven dan. EN als je net niet vertelt, kunnen we dat niet!
    Je kaart is weer een lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heftig wat ik hier lees, ik wens jullie ontzettend veel sterkte. Snap ik dat jullie geleefd worden, ik ga zeer hard duimen dat de bestralingen aan zullen slaan.
    En dat je niet gereageerd geeft totaal niks, blij dat je het hier verteld heb want iets van je af schrijven kan een beetje rust geven.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat een naar en heftig nieuws voor jullie Ellen!
    Heel veel sterkte en we gaan duimen dat de bestralingen snel een goed resultaat gaan brengen!! 💋
    Je kaartje is heel mooi én lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé, wat raar, mijn bericht is verdwenen....

    Wat een vreselijk bericht Ellen! Voor jouw man, je vader, maar zeker ook voor jou en je moeder. Heel veel sterkte, ik hoop van harte dat zowel je man als je vader goed herstellen.

    Je kaart is weer een leukerd met dat lieve stelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Respect for your ability to inspire and motivate readers to take action. Don't quit blogging ❤️️
    ស្លត់ លើបណ្តាញ

    BeantwoordenVerwijderen