vrijdag 23 februari 2024

Eindelijk een eigen nestje

Vandaag een kaartje met een cadeautje wat ik alvast voor mijn verjaardag heb gekregen, de postzegelmal, wat issie leuk, ik had  al heel veel voorbeelden voorbij zien komen, maar hij was uitverkocht nu hadden ze hem weer en daarom mocht ik hem van mijn man vast kopen en gebruiken. 
Ik heb gekozen om er een verhuiskaartje mee te maken, voor de voorraad, eerst het leuke design papier uit een blok van Marianne design op maat gesneden en daarna de vogeltjes en het vogelhuisje aan een takje gehangen ik ben er best trots op dat ie zo goed is gelukt. Inmiddels komen er ook al kaartjes voor mijn verjaardag binnen leuk, leuk ,leuk.

Deze kaart doet mee met:



gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Md PK9183 sweet flowers
mallen: Waffle flower postzegelmal, COL1534, LR0206
stempels: CS1156
gelpen

26 opmerkingen:

  1. Oh , wat een leuke kaart met deze mal Ellen.
    Daar kun je veel op kwijt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A pretty design and nice fresh Spring images and colours, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi cadeau en meteen al een leuke kaart mee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze mal is heel populair en dat snap ik wel, hij is leuk! Fijn dat je hem kreeg, je maakte er een mooi kaartje mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke kaart, en een leuk cadeau .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card, lovely design and colour combination. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Ellen dat je deze mal alvast kreeg en mocht gebruiken, hij is ook super gaaf! Je kaart is enig hoor!
    Leuk hè die kaartjes die binnendruppelen, ik heb ze ook opengemaakt op de 20e 😂
    Fijne dag, groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kon ineens niet meer typen....
    Wilde nog zeggen dat ik die stans gaaf vind, heb hem en nog niet gebruikt....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met je nieuwe mal. Fijn dat hij er nu weer was en je hem kreeg en al mocht gebruiken.
    Mijn kaartje is ook al verstuurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I really love this new postage die and you have used it beautifully. What very sweet birds! Thank you so much for joining the challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De mal staat ook op mijn verlanglijst! Je kunt er zoveel moois mee maken, zoals jij met deze kaart hebt gedaan. Alsnog proficiat!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel vrolijke verhuiskaart, in leuke frisse kleuren.
    Die mal is bij jou wel goed terecht gekomen, daar worden vast heel veel leuke kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk cadeautje heb je alvast gekregen. Mooie verhuiskaart heb je met je nieuwe stans gemaakt. Leuk aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De postzegelmal is echt leuk Ellen! Een mooi kado van je man. Je hebt er een prachtige verhuiskaart mee gemaakt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een prachtige kaart met je verjaardagscadeau gemaakt! het vogeltje is heel mooi van kleur.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi cadeau voor je verjaardag! Ik heb hem ook cadeau gekregen en nog niet eens gebruikt. Erg he? Je kaart is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Ellen,
    Wat een super leuke lentekaart laat je hier zien!
    En wat is dat zeekaartje ook super! Dat had ik gemist deze week...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee om de elementen op die verschillende achtergronden te zetten! Groetjes. Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuke kaart met de postzegelsmal.
    Daar kan je weer zoveel leuks op kwijt en dat is je goed gelukt !!
    Fijne zaterdag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is superleuk en wat fijn dat je hem toch nog aan kon komen Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel goed gelukt dit leuke kaartje. Mooi zo alles op de postzegelstans.
    Ik heb die stans ook maar tot nu toe alleen nog maar met inkt mee gewerkt. Jij inspireert me om er ook met dp en stansjes iets mee te gaan doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A beautifully creative card, fabulous design!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}
    {Simply Clean & Simple} NEW

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A really pretty card Ellen but it doesn't look like you've used markers at all. Unfortunately your entry won't be eligible for the prize draw this time. Thanks for sharing with us at Passion for Markers challenge. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such charming card. A very pretty design. Thanks for playing along with my die cut/punches challenge over at PFM.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. How adorable. That Waffle Flower die is one of my favorites, and you have used it perfectly!! Lots of wonderful work here, and great take on the challenge. Thanks so much for playing along with us over at Double D, I hope we see you back again soon!
    Judy DD DT Designer

    BeantwoordenVerwijderen