maandag 6 mei 2024

Snail mail

Vandaag nog een kaartje met de postzegelmal, deze keer met slakjes, deze gaat naar een kennis die aan het begin van het jaar haar man heeft verloren gewoon om even te laten weten dat ik aan haar denk.
De groene vakjes zijn gemaakt met een bij bijbehorend mask stencil voor de postzegelmal, geeft een leuk effect vind ik.

Deze kaart doet mee met:



gebruikte materialen:

papier: Wibra en Action
mallen: Waffle postzegelmal, Waffle postzegel mask, COL1526, ME you've got mail
stempels: CCL-ES-stamp 436
twin markers en distress inkt

18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ellen, leuk zijn die slakjes. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de slakjes Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de slakjes Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met de slakjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook leuk. Ik heb de mal van MD gepreorderd, ik zie hier zoveel leuks dat ik wel moest, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die combi van groen en geel; lekker fris! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de slakjes. Ik moet echt met de postzegelstans aan de slag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart met deze mooie slakken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat je dat doet, een gaaf kaartje en vast erg gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superlief gebaar met dit lieve kaartje. Die slakjes zijn zó leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die mask geeft inderdaad een heel mooi effect op je kaart.
    en de slakken zijn superlief. Dit gaat zeker gewaardeerd worden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaart is het! Die slakjes zijn z enig. Dank je we voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart! Die postzegelmal blijft leuk, ik heb er zelf ook weer een kaartje mee gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje Ellen!
    Dank je wel voor het meedoet aan onze challenge, leuk weer!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met de postzegelmal. En zo leuk de slakjes erbij. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen