vrijdag 2 augustus 2024

Diep in de zee

Vandaag een kaart met een zee tafereeltje, het idee komt uit het Marianne magazine, ik heb mijn versie ervan gemaakt. De achtergrond is gemaakt met een mask stencil, wat geeft dat een leuk effect, ik heb gemerkt dat ik werken met mask stencils steeds leuker ga vinden, je kunt er zulke leuke tafereeltjes mee maken en in middels heb ik er ook een aantal.


gebruikte materialen:

papier: Wibra, Lawn fawn
mallen: CR1537, PS8164 mask stensil sea
stencil: EC0190
twin markers, distress inkt

14 opmerkingen:

  1. Dit stencil is perfeft om water uut te beelden, leuk met die dolfijnen erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het héél erg mooi geworden Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij leuk Ellen…mooi om water te creëren met dit stencil!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk en een mooie achtergrond. Spelen met stencils is echt leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke onderwaterkaart. De stencil geeft een echt water effect!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke zomerse kaart Ellen, leuk effect dat "water".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart me5 de dolfijnen Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke gezellige zomerse kaart. Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker mooi deze achtergrond met het mask stencil. De kaart is erg leuk met de dolfijnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah... verkoeling! Mooie achtergrond en wat een leuke dolfijntjes, een mooi en speels kaartje! Ik heb een stencil wat hierop een beetje lijkt, erg leuk deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Dat is zeker leuk met die mask, mooi effect.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de inkt achtergrond.
    Heerlijk om zo met inkt en stencils een achtergrond te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt! Stencils geven vaak en heel leuk effect, vind ik en deze past perfect voor een onderwatertafereel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke kaart met de dolfijnen, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen