dinsdag 8 oktober 2024

Scheveningen

Vandaag een postzegelkaart, bij Dutch card lovers is er nog steeds de challenge met het thema een land of stad als uitgangspunt.
Ik kwam dit klederdracht plaatje van Scheveningen tegen, wat ben ik vroeger veel in Scheveningen geweest, mijn oma woonde in Den Haag en van daaruit was het met de tram een half uurtje naar het strand, fijne herinneringen heb ik daar liggen. 
Het plaatje van De Pier heb ik geprint en daarna gestanst met de postzegelmal, het meisje heb ik nog een keer uitgeknipt en verhoogt opgeplakt.

gebruikte materialen:

papier: Wibra en Action
mallen: LF767, Waffle flower postzegelmal
plaatjes internet

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gemaakt Ellen, sta er telkens van te kijken hoe jij de stempels, printjes en plaatjes met elkaar kunt verbinden knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk bedacht zeg. Super origineel!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaart heel erg mooi. Leuk samengesteld. Erg leuk bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart, en vooral leuk bedacht! Leuk dat de mooie herinneringen met deze kaart ook weer boven komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met al die herinneringen voor je.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat lief en leuk! Dat meisje in kostuum. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ellen,
    Oooohhh, hoe lief is dit. Meer Hollands kan een kaart niet zijn. (ok, er zijn ook nog molens bij jullie, klopt!) Vind het geweldig leuk gevonden en gemaakt! Heel anders dan wat je meestal doet...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke manier om aan de challenge te voldoen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen