Deze kaart doet ook mee met:
gebruikte materialen:
papier: Wibra, Lawn fawn en Md stempelpapier
mallen: LF767, CR1360
stempels: LF cozy cats, LF candy cane lane
Twin markers
Op deze site vind je mijn zelfgemaakte kaartjes. Ooit ben ik begonnen met 3d, Inmiddels is er veel veranderd en zijn er heel veel leuke, mooie mallen en stempels te koop. Stempel- en scrapkaarten zijn mijn favoriete kaarten om te maken. En natuurlijk heb ik mijn onmisbare Press boss pro bij de hand. Ik vind het leuk dat jullie langskomen en berichtjes achterlaten het is geweldig om te lezen wat jullie van mijn kaartjes vinden
Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt, die met de highland koetjes op de postzegelmal is heel top!!! Van je kaart met kat, krijg ik het een beetje warm, hihi kerst in juli 🫣
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Gerie
Wat een leuk en vrolijk Cas kaartje! Leuk gedaan Ellen! Groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenSuper met die poes !!!
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie kaart. Dt deze leuke poes. Het streepje doet het er erg mooi op. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenErg leuk geheel weer Ellen…top met de gezellige streepjes
BeantwoordenVerwijderen