Deze kaart doet mee met:
gebruikte materialen:
papier: Wibra, Md PK9199 hello spring, Md stempelpapier
mallen: LF767
stempels: LF treat card
twin markers
Op deze site vind je mijn zelfgemaakte kaartjes. Ooit ben ik begonnen met 3d, Inmiddels is er veel veranderd en zijn er heel veel leuke, mooie mallen en stempels te koop. Stempel- en scrapkaarten zijn mijn favoriete kaarten om te maken. En natuurlijk heb ik mijn onmisbare Press boss pro bij de hand. Ik vind het leuk dat jullie langskomen en berichtjes achterlaten het is geweldig om te lezen wat jullie van mijn kaartjes vinden
Het is een super schattig kaartje en die ijsjes, kom maar op met dit weer. Heerlijk!
BeantwoordenVerwijderenJammie ijsjes ipv boterhammen hahaha, Erg leuk je kaart Ellen.
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk lekker ijsjes eten met dit weer. Het is een gezellig tafereeltje op je kaart. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.
BeantwoordenVerwijderenWat een lief en mooi kaartje Ellen. Gr Karin
BeantwoordenVerwijderenSuperleuk kaartje, hier word je toch vrolijk van…
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Ellen
Heel erg leuk, goed bedacht die rand met ijsjes!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank