vrijdag 26 juni 2026

Have the sweetest summer ever

Vandaag een eenvoudig kaartje met een ijskraampje, wat is er nou lekkerder met dit weer dan een ijsje eten, nou dit konijntje weet er wel raad mee, hij heeft een lekker waterijsje uitgezocht, misschien wel met wortelsmaak. Op een restje wit papier heb ik allemaal ijsjes gestempeld en daarna op een stukje design papier geplakt van Marianne design.

Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:
papier: Wibra, Md PK9199 hello spring, Md stempelpapier
mallen: LF767
stempels: LF treat card
twin markers

6 opmerkingen:

  1. Het is een super schattig kaartje en die ijsjes, kom maar op met dit weer. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammie ijsjes ipv boterhammen hahaha, Erg leuk je kaart Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk lekker ijsjes eten met dit weer. Het is een gezellig tafereeltje op je kaart. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en mooi kaartje Ellen. Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje, hier word je toch vrolijk van…
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, goed bedacht die rand met ijsjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen