zaterdag 27 juni 2026

High there

Vandaag weer eens een kaart met de postzegelmal, deze keer met de leuke highland koetjes van Lawn fawn, kijk ze nou eens zo blij als ze zijn in de wei zijn, ze niet schattig ?? 

En nog een topplekje gehaald




gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Md stempelpapier
mallen: LF767, Waffle flower postzegelmal + mask, CDSC-0030 background scenery
stempels: LF higland cows
Caran d'ache pablo kleurpotloden en distress inkt

7 opmerkingen:

  1. Super leuke postzegel kaart met de highland koetjes Ellen.
    Schattig kaartje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik smelt helemaal van deze schatjes (of komt het toch van het weer.....).
    Wat een enig kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schattig en zo leuk op de postzegelmal.
    Gefeliciteerd met je topplekje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enige kaart Ellen en proficiat met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, net als al je Lawn Fawn kaarten.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk deze kaart met alle schetsen hooglanders. Wij zien ze weleens als we wandelen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen