woensdag 24 juni 2026

Yay for happy mail

Het is de laatste woensdag van de maand en dan is het tijd voor het KKT bij Martina, deze keer zijn de kleuren limoengroen en kersenrood en daar kun je ook zien wie er allemaal meedoen. Ik vond het lastig deze keer en de kleuren zullen wel niet helemaal goed zijn, maar dat mag de pret niet drukken haha, het postautootje heeft het druk er moeten veel pakketjes worden bezorgt en hij rijd zo hard dat hij zijn brieven verliest, kijk hem daar gaan.

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Md stempelpapier
mallen: CCL-ES-CD1867, LF3959
stempels: ME happy mail, ME you've got mail
Twin markers





13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje in de KKT-kleurtjes van vandaag!
    Tof met die schattige stempeltjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ellen,
    Ik vind jouw kaartje helemaal geslaagd... Hij moet zich niet zo haasten, er is nog tijd genoeg om de brieven tot kerst te bezorgen, we zijn nog maar in de helft van het jaar!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt in de gevraagde kleurtjes. De auto heeft tijd genoeg om de post te brengen
    Fijne dag nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ludieke kaart met een knipoog naar de post
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post kaart Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooi tafereeltje gest3mprkd. Erg schattig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd Ellen. Hopelijk komt de verloren post toch nog aan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk idee, gelukkig mag hij vandaag wat rustiger aan doen en wat meer water drinken onderweg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel tof kaartje Ellen ! Craft Groetjes, Carla 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk Ellen !!!!
    Deze kleuren komen zo goed uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de vlopjes die wapperen in de wind.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke kaart in de gevraagde kleuren Ellen al hoop ik niet dat er post voor mij tussen die wapperende envelopjes zit hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aww wat een dot van een kaart Ellen , net zo leuk als je voorgaande kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen