woensdag 12 september 2018

Op een grote paddenstoel

Dat doet me denken aan het versje van vroeger, dat kennen jullie ook vast wel. Op een grote paddenstoel zat kabouter Spillebeen heen en weer te wippen, Maar wat is die paddenstoel leuk heb hem pas gekocht samen met de nieuwe kaboutertjes van Marianne design. Ook die zijn geweldig. Ze staan saampjes voor hun huis.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: Md design PK9148 Boho summer
mallen: CR1442, COL1383, LR0554
kleurpotloden

4 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Die paddenstoel staat nog op mijn lijstje. Ik had dat versje ook in mijn hoofd 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart, het stel staat gezellig samen voor hun woning!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd ,ik heb de gnomes ook liggen maar er nog niks mee gedaan .

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen