donderdag 4 oktober 2018

Hiep hiep hoera

De muis feest, ze zingt uit volle borst, vandaag is nl Merit jarig en ze heeft mijn kaart ontvangen dus kan ik hem laten zien.
Ik heb me met deze kaart laten inspireren door Neline, zij maakte de kaart een keer voor het inspiratieblog van Marianne design, ik heb hem naar mijn idee aangepast.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
srappapier: Md design PB7054 Crafty patterns
design folder: boekenvoordeel
mallen: COL1437, COL1438, CR1378, COL1323
gelpen, plakpareltje en potlood

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig verjaardagskaartje heb je voor mij gemaakt. En dan met de muis, dat is toch nog wel een beetje mijn lievelingsdiertje. Mijn dag kan niet meer stuk met zo'n feestelijk kaartje. Dank je wel!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig die zingende muis in haar prachtjurk en schot in de roos zoals ik hier boven al lees!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart heb je voor Merit gemaakt. De muis ziet er heel feestelijk uit in haar dans outfit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief! Ik ben fan van de muisjes, heb ze deze week zelf ook weer gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje! Ze is er vast erg blij mee.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje voor Merit Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen