zaterdag 11 januari 2020

Butterfly kisses

Allereerst Ina welkom als mijn nieuwe volger leuk dat je er bent, ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaartjes.
Vandaag een kaartje met de schattige beestjes van Lawn fawn en even geen winter of kerstkaart, maar een lente kaartje. De vlindertjes vliegen lekker in het rond en het vosje probeert er eentje te vangen in zijn netje terwijl het konijntje lekker in het gras zit te genieten en kijk eens daar het kleine beertje kijk stiekem nieuwsgierig om het hoekje.
Het idee komt van pinterest maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: CR1361, LR0568
stempel: Lawn fawn butterfly kisses
twin markers

9 opmerkingen:

  1. Leuk grappig kaartje.
    Het is al voorjaar bij jou.met de vlinders .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk de lente op je kaart, mooie lay-out en stempeltjes.
    Fijn weekend, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke collage kaart!
    Aangenaam om naar te kijken, ik vind de Lente de mooiste tijd van het jaar:)
    Heel leuk gedaan!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Echt met jouw favoriete spulletjes ...
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Ellen, de lente spat er vanaf.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig al die kleine stempeltjes in dat mooie frame!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje waar veel op te zien is Ellen,mooi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen