vrijdag 6 maart 2020

Keep on swimming

Allereerst Je@net welkom als mijn nieuwe volger, ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaartjes.
Vandaag een kaartje met de schattige stempeltjes van Lawn fawn, het poesje die kijkt naar de vissenkom op het tafeltje en denkt zal ik wel of zal ik niet......
Ik heb er ook een nieuwe mal bij dat heet de reveal wheel en daar kun je steeds een ander plaatje laten zien door te draaien er zijn verschillende accessoires bij deze hoort bij het visje en ik heb er ook nog een paar andere bij die laat ik later zien.
Deze kaart doet mee met de challenge van The lawnfanatics met thema boek, film of liedje en met  2 sisters on the blog met thema stippen en of strepen.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en lawn fawn
mallen: CR1361, LF1705, LF1703, LF1957
stempels: LF keep on swimming
twin makers

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje. Leuk dat je door te draaien steeds een ander visje ziet.
    Groetjes Marinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief Ellen ziet er zo leuk uit.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie draaikaart heb je gemaakt, Ellen. Super gaaf en dat zal de ontvanger ook leuk vinden!
    Het volgen was al gelukt hoor, je verschijnt ook gewoon in mijn leeslijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met al die verschillende vissen in de kom.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukje weer! Erg leuk het draaigedeelte! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, die wisselende visjes op je kaart! Zo is er voor het katje telkens iets nieuws te kijken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd! Dat lijkt mij een leuke mal!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O leuk! De kom lijkt nu net een soort televisie of de kat is zijn menu aan het uitkiezen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Ellen.

    Ook vind ik onderstaande kerstkaart prachtig.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een enig kaartje heb je gemaakt. Die stans is gaaf! ik heb een leer zo'n kaart voor mijn dochter gemaakt en daar ben je wel even mee bezig als je niet zo'n stans hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk kaartje heb je gemaakt!
    Dank je wel voor je deelname aan onze challenge deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat is die leuk.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, met een kitten hier in huis een tafereel dat me bekend voorkomt...gelukkig hebben wij geen vissen meer! Leuke kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen