zaterdag 10 oktober 2020

Heard you had one of those days

Vandaag een kaart met een uitgetelde poes, ik weet niet wat ie heeft gedaan maar hij is er klaar mee ja soms heb je van die dagen dat je je zo voelt, gelukkig heb ik er niet vaak last van.
Dit is ook een van de digi's die ik ook heb uitgezocht van mijn prijs ( zie vorige bericht ).
Ik heb geprobeerd om er een soort lapjespoes van te maken en vind het wel goed gelukt.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: LF767
stempels: Beccy's place the cat's meow
twin markers

12 opmerkingen:

  1. Whaha, die heeft het écht even hélemaal gehad!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart, en wat heb je die uitgetelde kat leuk ingekleurd tot lapjeskat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! En wat een toffe tekst.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw fraaie lapjeskat heeft het écht helemaal gehad. Super!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes weer op je blog. Grappig deze uitgetelde lapjes poes. Vast al die muizen opgegeten uit je vorige post.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is dit !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zeker goed gelukt Ellen,hartstikke leuk zo!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart is het...super je digi!
    Voor vele doeleinden kan het wel gebruikt worden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je lapjeskat schattig!!
    Hij is zeker goed gelukt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen