woensdag 3 februari 2021

Feestvarken

Vandaag een slimline kaart met de schattige varkentjes stempels van Eline, vast een vroeg verjaardags cadeautje, ik ben lekker ermee aan het spelen gegaan, eerst een vel bruin papier gevouwen (wit was op) daarna de onderdelen die ik nodig had uitgestanst en op geplakt de rechthoekjes heb ik expres een beetje schuin geplakt voor het speelse effect, vervolgens de varkentjes gestempeld, ingekleurd en opgeplakt, wat is het leuk om te maken. Voorheen was ik altijd als ik een slimline kaart wilde maken aan het stoeien met de maten en dan liep het weer scheef of ik kwam niet uit en nu stans je het uit en je plakt alles op, geweldig ik ben om en heb al zoveel leuke voorbeelden/ ideetjes voorbij zien komen dat ik genoeg inspiratie heb voor nog veel meer kaartjes.


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: CR1537
stempels: EC0187, PL1524
twin markers

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke slimlinekaart Ellen.
    De feest varkentjes zijn zo leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feestvarkens op je nieuwe slimlinekaart, super leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this card and amazing colours. ♥ Blogger is playing up again. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n slim kaartje met deze lieve varkentjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart, heel feestelijk. Mooie kleuren en papier heb je bij elkaar gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een leuke en vrolijke kaart met die feestvarkentjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag hem al op instagram voorbij komen en vind hem supergaaf Ellen,mag je trots op zijn! Een fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een geinige kaart met die leuke feestvarkentjes! Goed gelukt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje Ellen met de schattige varkentjes, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt feest op jouw mooie slimlinekaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk en feestelijk kaartje! Ja tegenwoordig gaat alles makkelijker met stansen en voorbeelden overal, maar je moet er wel een eigen draai aan geven en dat is toch ook wel weer moeilijk! Je het er een feestelijk kaartje van gemaakt ! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk gedaan weer Ellen en zeker heel vrolijk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige kaart met de varkentjes! Ik heb de kikkers besteld. Ik kon eigenlijk niet echt kiezen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje met de leuke varkentjes
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik begrijp uit je verhaal dat je een stans hebt voor een slimline kaart? Lekker handig en ook zo leuk met de andere vormen erbij. De varkentjes zijn ook zo schattig.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk, deze slimline. EN je kunt ze nu ook overal kopen he? Zo handig. De varkentjes zijn ook weer erg leuk. Ik heb het hele jaar nog niets gekocht! Ik spaar even en dan bestel ik en leuk pakket voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is het kaartje leuke geworden met de vrolijke varkentjes erop.
    Alles hoeft niet perfect te staan hoor, deze opstelling is juist heel feestelijk.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk en vrolijk kaartje! De feestvarkentjes voelen zich helemaal thuis.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen