maandag 1 maart 2021

Sea you soon

Allereerst allemaal heel erg bedankt voor alle felicitaties omtrent mijn verjaardag en natuurlijk de kaarten die ik heb gekregen omdat ik denk dat er nog kaarten onderweg zijn laat ik ze van de week wel zien, dan heb ik ze allemaal bij elkaar, meestal geeft het een hoop verwarring als je op 29 februari jarig bent ( voor mij niet) maar iedereen denkt er anders over veel vinden het als 29 februari er niet is 1 maart andere 28 februari, ik zeg altijd ik ben in februari jarig en niet in maart, maar ja de volhouders zijn dat niet met mij eens. Ik heb het reuze gezellig gehad en ben heel erg verwend door Jan en mijn ouders maar dat zien jullie allemaal nog wel langs komen.

Vandaag weer eens een onderwater kaartje met een zeemeermin paartje op zoek naar parels en kijk daar ligt er eentje, ondertussen zwemmen er visjes en zeepaardjes rond.


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: LF767, CR1361
stempels: LF mermaid for you, LF seahorse around, LF keep on swimming
twin markers en memento

19 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo verwend bent en een gezellige dag hebt gehad. En ons slakje is aangekomen hebben we gelezen, fijn!
    Je onderwaterkaartje is weer super leuk.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n gezellige verjaardag hebt gehad en lekker verwend bent Ellen, zó moet het óók op jouw speciale verjaardag!!! Leuke onderwaterwereldkaart (wow dát zijn véél Scrabblepunten hihi).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Dit onderwaterkaartje is weer super leuk geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd! En leuk dat je zo verwend bent.
    Je kaartje is weer schattig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk onderwater kaartje Ellen. Je hebt helemaal gelijk dat je in februari jarig bent, al had ik er nog nooit zo over nagedacht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk onderwaterkaartje heb je gemaakt Ellen.
    Wat heb je de stempels van LF weer mooi ingekleurd en wat zijn ze leuk.
    In deze coronatijd valt het niet mee om nu verjaardag te vieren, maar jij hebt het gelukkig heel gezellig gehad met je man en ouders.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd. En deze kaart is weer zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een leuk onderwaterkaartje Ellen mooi layout.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd!
    Wat een snoezige kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk onderwaterkaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk onderwaterkaartje en fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad in deze lastige tijd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad met veel verwennerij.
    Je kaartje is weer een leukerd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag.
    De onderwater kaart is schattig.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Happy Birthday, your little mermaids are so cute.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het blijft een rare dag om jarig te zijn maar ik snap helemaal dat je zegt dat je in februari jarig bent! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad.
    Als het goed is komt er zeker nog een kaartje jouw kant op. Hopelijk is hij er morgen.
    Dit kaartje is weer erg leuk. Je maakt er steeds zulke leuke tafereeltjes van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag Ellen. Het belangrijkste is dat je een fijne dag speciaal voor jou hebt gehad ;P Je hebt een heel lief onderwatertafereeltje gemaakt met die leuke stempels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk om verwend te worden toch?!
    Je onderwater kaartje is een erg leuk tafereel.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautifully designed project & love the colours used. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ellen, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik lees het nu pas...ik lag 5 dagen in het zkh na een nieuwe knie operatie. Weinig puf om te bloggen dat zul je begrijpen! Je kaart is weer superleuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen