vrijdag 11 juni 2021

O happy day!

Vandaag een slimline kaart met schattige konijntjes van hello bluebird, kijk ze genieten van het mooie weer, deze konijntjes zijn 3 maanden onderweg geweest nooit gedacht dat ik ze nog zou ontvangen, ik had ze bij een kennis eens gezien die had ze bij wish besteld, dus ik ook bestellen, ik hoorde steeds niks en heb na 8 weken contact opgenomen en toen heb ik mijn geld terug gehad omdat het zo lang duurde en men ervan uit ging dat het niet meer zo komen,  als het wel zo zou zijn dan mocht ik de stempels houden, en afgelopen woensdag lagen ze in de brievenus ik ben heel blij en heb nu de leuke stempeltjes helemaal voor niks.


Met deze kaart doe ik mee met de Simon wednesday challenge met thema create a scene.


gebruikte materialen: 

papier: boekenvoordeel en Joycrafts
mallen: CR1537
stempels HB meadow bunnies
twin markers

14 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan. Je zei laatst al dat het zo lang duurde. Gelukkig is het toch goed gekomen. Ooit een keer iets bij wish besteld, maar kwam nooit aan. Daar toen ook maar bij gelaten. Gelukkig wel mijn geld terug gekregen.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, Ellen.
    En fijn dat de stempels toch nog gekomen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattig!
    Daar had je mooi mazzel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super schattig Ellen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes en fijn dat je ze alsnog hebt ontvangen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke schattige kaart met de konijntjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is boffen Ellen! Je hebt een schattige kaart gemaakt met die leukerds!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige konijntjes op je mooie kaart. Fijn dat ze toch nog aangekomen zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn echt TE schattig!!!!!!!!!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de leuke konijntjes
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat de konijntjes toch nog gearriveerd zijn. Leuk kaartje heb je gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze enig. Dat loont dan het lange wachten..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi dit drieluiken. Mooie Slimline kaart.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen