vrijdag 11 november 2022

Smile it's your birthday

Vandaag een kaart voor de liftchallenge, het thema is maak een kaart met een gestempelde afbeelding, die je zelf hebt gekleurd, stans daaruit de tekst en plak die verhoogd terug. Voor mij een lastige opdracht want ik heb niet van die grote stempels waar dat bij kan, ik heb wel een mapje met wat digi stempels en ben daar in gaan kijken en kwam uit bij deze kabouter, een digi stempel die ik eens heb gewonnen, hij is van Beccy's place, ik heb hem afgedrukt op een mijn kaart toen ingekleurd en heb de tekst smile uitgestanst en daarna nog 2x op wit, op elkaar geplakt en weer terug gelegd op de kaart, het was een hele uitdaging maar het is wel gelukt, ik ben niet helemaal tevreden maar ik vond hem wel leuk genoeg om te plaatsen, ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.


gebruikte materialen:

papier: Boekenvoordeel
mallen: LF767, COL1449
stempels: Beccy's place Hagar, LF seahorse around
twin makers en gelpen

18 opmerkingen:

  1. Wat een beauty, Ellen. Je hebt de gnome mooi ingekleurd en die letters zijn heel mooi gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige vrolijke kaart, leuk met die letters!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi resultaat Ellen, deze kaart. Je hebt fijn gekleurd en heel secuur gewerkt met terug leggen.
    Fijne dag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje met de gnoom.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een hele leuke kaart , mooie ingekleurde Gnoom, kap gedaan.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk gemaakt!! Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kabouter en lekker vrolijke kaart! Mooi om hier de uitdaging in te doen. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaart is juist heel erg leuk.
    De kabouter is echt super en 'smile' is erg goed te zien.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat je een super leuke kaart maakte met de kabouter en die letters eruit zijn top! Je mag echt tevreden zijn, hoor! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat heb je heel erg leuk gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet zo kritisch Ellen want hij is superleuk geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat heb je dit leuk gedaan. Een hele mooie kaart met smile zo eruit.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze vrolijke kabouter maakt me zeker aan het glimlachen! Leuk dat je deze digi hebt gevonden voor de challenge, hij is er perfect voor. Dankjewel voor deze leuke lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem goed gelukt Ellen. De kleurtjes zijn vrolijk en de gestanste tekst komt er goed uit.
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet te streng zijn voor jezelf. Hij is hartstikke leuk geworden! Deze kabouter is geknipt voor deze challenge en de tekst komt er goed in uit! Tof Ellen, bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen