dinsdag 28 februari 2023

Jarig, giveaway en kaart

Vandaag ben ik jarig ( eigenlijk 29 zoals jullie weten) en mag ik 59 kaarsjes uitblazen, vanmorgen bij de koffie heb ik al jullie mooie kaartjes gelezen en bewonderd. Dank je wel allemaal, wat een feest om de dag te beginnen, en wie jarig is trakteert, daarom heb ik voor 1 van jullie deze stempels om te verloten onder degene die een kaart hebben gestuurd als je mee wil doen laat dat even weten in een berichtje.

Omdat er nog kaarten binnen moeten komen, wacht ik tot vrijdag en maak dan de winnaar bekend


En dan nu mijn kaart voor vandaag, het poesje geniet van een heerlijk mok met chocolademelk, hij lijkt zijn pootjes ervan af, kijk hem daar eens lekker zitten.

gebruikte materialen:

papier: Boekenvoordeel en Action
mallen: CR1331, COL1454, LR0687
stempels: CS1015


23 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen je laat ons weer een superleuke kaart zien… van harte gefeliciteerd met je verjaardag..
    Ik zit nog wat in de vakantie modus.. je kaart gaat vandaag op de bus. Een gezellige verjaardag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag. Een speciale dag om maar 1 keer in de vier jaar echt jarig te zijn 🙂
    Dat is een mooi kaartje dat je hebt gemaakt.
    Geniet ervan vandaag of morgen 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je hebt een super lief kaartje gemaakt met het poesje!
    Gezellige dag en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Ellen! Ik had helemaal niet meer aan schrikkeljaar gedacht en de kaart net pas op de bus gedaan, maar morgen is het 1 maart ipv 29 feb... Je hebt dus nog post tegoed :) Lief dat je een stempel weggeeft: ik heb pas zelf al gekocht, dus ik gun hem iemand die hem nog niet heeft.

    Fijne verjaardag!!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van 🧡e Gefeliciteerd met je verjaardag Ellen. Dat je een hele gezellige dag mag hebben! 🥳 Wat leuk voor je dat je zoveel post hebt mogen krijgen! Volgend jaar op precies je Kroonjaar ben je weer écht jarig!! Wat bijzonder!
    Je hebt een schattig kaartje gemaakt om te laten zien!
    Veel gezelligheid gewenst vandaag.
    GROET, Wilma. 💐

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van 🧡gefeliciteerd met je verjaardag.
    Heel apart om eens in de 4 jaar jarig te zijn.
    Geniet vandaag.
    Ook je kaartje is weer super leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ellen met je verjaardag. Mijn kaartje heb je al ontvangen. Leuk dat de post zo een beetje verdeeld is. Ik doe ook graag mee met je weggever. Zo leuk die peek a boo stempels.

    Je kaart met het poesje en de mok warme chocomel is ook prachtig.

    Ik wens je een gezellige en leuke dag verder.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Ellen, jij bent/blijft forever young door je bijzondere geboortedag 🤣! Het is stralend weer dus je kunt op alle fronten genieten vandaag net als het poesje op je kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Ellen, een fijne dag toegewenst! Het is prachtig weer, maar met een heel koude wind, dus poes heeft het goed om zich te verwarmen met een lekker beker chocolademelk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Ellen, jammer dat mijn kaart er nog niet is….wat laat jij hier een heerlijke uhhh mooie kaart zien, die poes heeft er al heerlijk van gesmuld zo te zien!
    Ik laat de stempel graag aan me voorbij gaan, ben niet van het inkleuren maar hij is wel prachtig en lief dat je dit doet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je 59-ste verjaardag Ellen. Het zonnetje schijnt dus speciaal voor jou vandaag. Ik wens je een fijne dag en een mooi nieuw levensjaar toe. Je kaart is een plaatje. Dat lieve katje geniet duidelijk van die lekkere mok warme chocolademelk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte proficiat met je 59e verjaardag, Ellen. Je boft deze dag met veel zon en dan ook nog zoveel mooie kaartjes.
    Je eigen kaartje mag er ook wezen. Wat een leuke smikkelkat bij de kop chocola.
    Lief dat je een giveaway doet, maar ik laat het voorbijgaan, want ik heb die stempels zelf al.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je smelt toch weg bij zo`n schattig poesje heel mooie dit kaartje. De zon is je van harte gegund vandaag, buiten is het bitterkoud. Lief dat je een giveaway doet hij is enig de stempel loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd !!!!
    Geniet van deze dag !!!
    Leuk je kaartje weer !!!!

    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je mijn kaart hebt ontvangen. Ik gun iemand anders de kans om te winnen want ik denk dat ik deze stempels niet ga gebruiken. Lief an je dat je ze weggeeft.
    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, die kat zit echt te smikkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je hebt een leuke give-a-way om te bedanken voor je verjaardagspost.
    Je kaartje van vandaag is ook al weer zo mooi geworden met die mok en het genietend poesje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ellen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag…leuke datum heb je uitgekozen om jarig te zijn. Je had vast een leuke dag!
    Je kaartje is weer superlief!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk dat je een giveaway hebt,ik loot graag mee
    En wat fijn dat je mijn kaartje hebt ontvangen
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellen, lijkt me heel apart als je 29 febr. jarig bent, hihi Ik hoop dat je dag gezellig is geweest en je lekker bent verwend.
    Wat een snoezige kaart heb je gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellen, lijkt me heel apart als je 29 febr. jarig bent, hihi Ik hoop dat je dag gezellig is geweest en je lekker bent verwend.
    Wat een snoezige kaart heb je gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lekkere en lieve kaart heb je gemaakt,en ook zeer lief dat je deze stempel gaat verloten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ellen wat ontzettend lief dat je deze super leuke stempel gaat verloten :) Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag. Volgend jaar ben je dus weer echt jarig!. Ik doe graag mee met je give-away. Fijn om te lezen dat mijn kaartje bij je is bezorgd.
    Wat een schattig kaartje met dit lieve katje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen