zaterdag 4 maart 2023

You are a star

Vanaf afgelopen woensdag ben ik voor de hele komende maand gastdesigner bij de Krafty chicks challenge ik ben er best trots op dat ik dat mag zijn. Elke week kun je daar dan de hele maand een kaart van mij zien, deze week is het thema een kaart met een stempel, ik heb gekozen voor een kaart met het schattige nijlpaardje van ME, ik ben begonnen met een cirkel van distress inkt, het nijlpaardje erin gezet en daarom heen pijltjes gestempeld want zij is de ster, het geeft een leuk effect zo met de zachte kleurtjes vind ik. Vind je het leuk om ook mee te doen dan kan dat nog tot a.s. woensdag.

gebruikte materialen:

papier: Wibra en Hema
mallen: LF767, CR1331
stempels: ME shall we dance
twin markers, distress inkt en gelpen

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn Ellen,gefeliciteerd!
    Dit is een hele leuke kaart geworden, gaaf met de pijlhartjes eromheen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje heb je weer Ellen en proficiat met je GD schap, leuk voor je!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit leuke nijlpaardje steelt echt de show op je kaart! Leuk dat je de hele maand GD mag zijn! Je kaart van gisteren is ook een dotje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk én een eer dat je de hele maand GD mag zijn. Wat een mooi en lief kaartje met het leuke nijlpaard. Zij is door de pijlen écht de ster van je kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zij staat echt mooi te stralen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dat je een maand gastdesigner mag zijn. Een hele leuke eer waar hechtst trots op mag zijn. Je laat ons weer een leuke kaart zien met dit schattige afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker een eer dat je daar gastdesigner mag zijn! En je kaart met het leuke nijlpaardje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh deze is ook weer erg super schattig Ellen. Wat leuk een hele maand gastdesigner zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very nice card and cute image you colored. Thank you for guest designing on our blog this month. Have a great day.

    Leanne DT Member/KCC

    BeantwoordenVerwijderen