donderdag 18 mei 2023

Midden in de winternacht

Het is kerst in blogland, zoals altijd op donderdag bij 52 weeks to christmas, we zitten in week 20.
Vandaag door computerproblemen wat later dan anders een kaart met het zingende konijntje van de Singing animals van Eline. Ik heb 3 challenges met elkaar gecombineerd, bij de Egel is het thema geen dp en met muziek en ik heb de sketch nog een keer gebruikt van 4 seasons.
Ik ben er niet helemaal tevreden over ik vind het een beetje kaal, maar hij mag toch op mijn blog.

gebruikte materialen:

papier: Wibra en Hema
mallen: LF767, LF2732, CR1331, CR1367
stempels: EC0196, EC0197
twin makers en gelpen

21 opmerkingen:

  1. Heel mooi en zeker de 3 challenge verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kale valt toch wel mee hoor Ellen. Het is een mooi kaartje geworden met het konijntje en de muzieknoten op de achtergrond!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk weer Ellen, het konijn is schattig 🥰
    Hij mag op je blog hoor haha
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien kaal omdat je er maar 1 diertje op hebt? Maar volgens mij staat hij te zien voor 10!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk muzikale kaart Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou hij zingt voor 10 zo te zien hihi. Een mooie rustige kerstkaart Ellen. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel/dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie muzikale kerstkaart. Leuk zoals je de 3 challenges hebt gecombineerd. Misschien was het minder kaal met dp achter de cirkel in plaats van effen rood. Maar niettemin is het een leuke kaart hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kaart, mooi gemaakt.
    Maar ik snap wat he bedielt, misschien nog een hulsttakje of dennentakje in de linkerbovenhoek?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prima gelukt en ik vind 'm heel erg leuk. Soms is less is more zeggen we dan ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lief kerstkaartje met het zingende konijntje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart met het zingende konijntje! Leuk gedaan Ellen!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch is het een leuke kaart Ellen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kaartje heb je gemaakt met het lieve konijntje, misschien is je achtergrond wat te licht van kleur? Ik vind je kaartje wel heel erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk !!!!
    Ik hoor gelijk het liedje als ik dit lees en zie !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kerstkaartje!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knap om 3 challenges te combineren. En het is een heel leuk kaartje. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker vrolijk1 Ben benieuwd hoe het klinkt. :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk weer gedaan, en 3 challenges in 1..knap hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart, mooi!
    Bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik begrijp wat je bedoelt, misschien is de cirkel iets te groot. Maar desondanks blij dat je hem plaatste, het is een mooie kaart geworden.
    Dank je wel voor jouw creatie voor de uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen