woensdag 10 januari 2024

Kopje thee??

Vandaag een kaart met de floating techniek, dat is het nieuwe thema van de lift challenge, er staat een filmpje op het blog hoe je het maakt, ik heb gekozen voor een cirkel, eerst alle strookjes opgeplakt op een recht stukje en daarna uit gestanst en verhoogt op geplakt, daarna de stempeltjes ingekleurd en er opgeplakt, erg leuk om te doen.

gebruikte materialen:

papier: Action en heffy doodle
mallen: LF767, CR1331, TFT stripe cover plate
stempels: ME hot cocoa
twin markers

13 opmerkingen:

  1. Op jouw kaart is dubbele floating te zien, haha.
    Heel leuke kaart met frisse kleuren en leuke stempeltjes.
    Ik geef dat hertje wel een beetje gelijk, lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige afbeelding en die techniek ziet er leuk uit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig heb net mijn thee op, ga me goed aankleden en even de fiets op voor een boodschap, dus een echte frisse neus halen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Ellen en met een leuk stempeltje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke floating kaart Ellen.
    Lekker warme chocomel met dat weer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze techniek, en het leuke tafereeltje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hem even vergroot en dan zie je de strookjes beter. Leuke techniek he?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great style and perfectly designed, gorgeous in colour combo as well x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk effect met het papier wat j ervoor koos, inderdaad een beetje een dubbel effect van floating. Schattige afbeelding erbij, een heel lief kaartje! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een zeer geslaagde lift !!!
    Leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, daar ben ik dan eindelijk, Ellen ;-)
    Wat een lief en vrolijk kaartje. Heel schattig met de afbeelding van ME.
    Super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat ik raar op zou kijken als er een eland in mijn thee dreef. Maar hij is wel super schattig ha ha. Mooi met de streepjes achtergrond. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen