maandag 30 september 2024

It always seems impossible until it's done

Vandaag nog een CAS kaartje met een restje wit papier, ik ben mijn doos met papier restjes aan het opruimen, deze restjes wit blijven over als je een kaart snijd van 14 x 10,5 cm (A 5) en dit is dan een leuk formaat voor een kaartje. Deze keer mocht er weer een schilderend varkentje op en hij heeft een zelfportret gemaakt staat ie er niet goed op.

Ook heb ik nog een topplekje gehaald

Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra en Lawn fawn
mallen: LF767
Stempels: ME hogs and kisses, ME litlle pig agenda, ME painted piggies
twin markers



4 opmerkingen:

  1. Een echte kunstenaar dit varkentje. Erg leuke kaart weer!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft het varkentje een prachtig zelf portret geschilderd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n zelfportret op je kaart. Erg leuk idee Ellen!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan, het lijkt sprekend!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen