donderdag 24 oktober 2024

Sending warm capybara hugs

Nog een 2e post voor vandaag voor de extra challenge bij 52 weeks to christmas, het thema van de challenge is: een kaart die draait, schuift of beweegt, ik heb mijn nieuwe mal gebruikt de swivel surprise van lawn fawn wat is die leuk.

en mijn allereerste filmpje gemaakt 


gebruikte materialen:

papier: Wibra, Lawn fawn, Lawn fawn dessin papier falling leaves
mallen: LF767, :F3517, CR1361
stempels: ME a capybara christmas, ME let it snow
twin markers





3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart met een hele leuke bewegende binnenkant Ellen. Heel mooi gemaakt, het ziet er ingewikkeld uit maar het beweegt heel soepel in je filmpje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kerstkaart Ellen met de figuurtjes voor de grote bomen
    Groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow een super leuke kaart en handig dat filmpje erbij, dat maakt het een stuk duidelijker!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen