zaterdag 5 oktober 2019

Kiekeboe

Vandaag weer een herfstkaartje, Ik hou van de kleuren van de herfst dan ziet alles er zo mooi uit.
Deze keer weer het wasbeertje die stiekem door het raampje naar buiten kijkt, wat blaadjes erbij en een paddenstoeltje en het is een fleurig geheel. Het mooie papier komt van de action dat lag zomaar in mijn mandje haha, het is eigenlijk kerstpapier maar er zitten een aantal vellen in die ook heel mooi zijn voor de herfst.
Ik krijg nog steeds reacties op mijn post van vorige week over mijn operatie wat is het fijn dat jullie allemaal zo mee leven dat doet zo goed.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: CR1390, CR1360. LR0478, COL1472, COL1368

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat de wasbeer komt piepen.
    Veel sterkte. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig herfstkaartje! Leuk de wasbeer in dat rondje

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kiekeboe zou mijn kleindochter zeggen haha. Schattig wasbeertje op een prachtig kaartje Ellen. Fijn als mensen met je meeleven toch, al ken je elkaar niet live het is toch of je elkaar een beetje kent... fijn weekend Ellen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk herfstkaartje is het zo ! mijn wasbeertje ligt geduldig te wachten om uit de verpakking te mogen =)
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herfstkaart, tof met het leuke wasbeertje en in mooie kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstkaart Ellen! Wat leuk het wasbeertje dat even komt spieken! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen