vrijdag 4 oktober 2019

Merit jarig

Vandaag is Merit jarig (scrapcard girls) en ik heb dit kaartje voor haar gemaakt, Deze keer een kaartje met de schattige stempeltjes van Lawn fawn de poesjes vieren feest ze hebben ballonnen, cadeautjes  een taart en een feestmuts op, ik heb ook de magic slider gebruikt die blijft zo leuk.
Ik hoop dat ze hem heeft ontvangen dus laat ik hem vast zien. Merit ik wens je een hele fijne verjaardag.




gebruikte materialen:
papier: boekenvoordeel en aldi
LF1903, LF1904, LF1467, LF1595, LF1316
stempels: LF1466, LF1694, LF1315, LF1682
twin markers

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor de jarige Merit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje voor Merit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart toepasselijke kaart heb je gemaakt voor Merit! Ik las dat ze zelf de taart en cake heeft gebakken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit super leuke en feestelijke kaartje voor mijn verjaardag ontvangen hoor, het was een feestje om vanmorgen de envelop te openen. Dank je wel voor dit lieve kaartje, hij staat te pronken op de kast tussen alle andere verjaardagskaartjes. Was een feest!!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje voor Merrit daar is ze vast blij mee !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart !
    Lekker vrolijk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk én toepasselijk want Merit is volop aan het bakken geweest!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Feestelijk kaartje voor Merit.
    Je andere kaartjes van de afgelopen weken zijn ook heel mooi.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. grappig kaartje, superleuke mal heb je gebruikt om alles te verwerken, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je voor Merit gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en passend kaartje voor Merit Ellen, heb je weer ontzettend mooi gemaakt met dit leuke modelletje. Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen