zondag 17 mei 2020

Hope your day is...

Vandaag weer een kaartje met de diertjes van Lawn fawn, deze keer met een waarzegger, laatst een afdrukje gekregen van iemand.
Het poesje zit stil te wachten op wat de waarzegger gaat vertellen, zou het goed nieuws zijn ??
Het leuke papier komt ook van Lawn fawn en heet hello Sunshine remix.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en LF hello Sunshine remix
mallen: CR1361, LF767
stempels: LF keep on swimming, fortuneteller tabby
twin markers, memento

15 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Ik vind de wolken achtergrond ook heel mooi.
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleuren heb je gebruikt Ellen en wat een ontzettend leuk plaatje.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke kleurtjes gebruikt Ellen....heel mooi kaartje!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie ik zie....a purrrfect sunny day 🌞🌞🌞🌞 hihi, leuk tafereeltje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo super leuk gedaan Ellen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje en ik hoop dat ze goed nieuws krijgt.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ellen,

    Eindelijk even in blogland.

    Prachtige kaart(jes) heb je gemaakt.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje. Ik hoop dat de waarzegster goed nieuws heeft voor het katje. Nou ja.....gezien de tekst gaat dat wel lukken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart laat je weer zien Ellen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien ziet hij "very happy" nieuws. Ik zie in elk geval een leuke kaart met lieve stempels en een mooie achtergrond Ellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha.... dat wilde ik net schrijven, dat het happy news is. Het is een enig kaartje Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie zachte kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen