dinsdag 26 mei 2020

In de wolken

Vandaag een kaartje met een schattig muisje van Lawn fawn, hij hangt in de lucht met heel veel ballonnen.
Bij  Mijn hobbyhonk is er een nieuwe challenge met thema, een kaart zonder dessin papier, brrr. dat is lastig want nu betrap ik me zelf erop hoe snel je naar je blokjes dp papier grijpt al is het maar voor een strookje, daarom even na gedacht en ben ik begonnen met een wolken lucht te maken met memento en daarop de wolken terug te laten komen in de vorm van dezelfde stans, daarna het muisje uitgestanst wat ballonnen en een tekst en zo is mijn kaart zonder dp papier gelukt en ik ben er best een beetje trots op.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: LF767, CR1361
stempels: LF really high five, Carlijn design
twin markers

13 opmerkingen:

  1. Zo leuk, mooi gedaan met de wolken Ellen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt hoor, je kaartje zonder designpapier.
    Leuk met de gekleurde letters! Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat is super. Heel leuk gedaan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je écht superrr gedaan, álles past zó gaaf bij elkaar!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer super leuk geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie achtergrond heb je gemaakt, Ellen. Heel goed gelukt, zo'n kaart zonder dp!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaart, je hebt de wolken prachtig gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig om dat over DP te lezen; ik moet gaan nadenken waar ik dat zou moeten gebruiken, zo ben ik er aan gewent mijn eigen achtergronden en patroon-papier te maken :)
    Maar heel mooi geworden! Gaaf die wolken en de tekst is zo mooi erbij! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar mag je trots op zijn Ellen, het is een super leuke kaart. Mooie wolkenachtergrond ook. Ga je dit nu vaker doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw dat is je super goed gelukt zeg! Als je het bewust wilt doen is het moeilijk. Ik was pas bezig en toen ik het kaartje af had dacht ik: heeee... geen DP!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je goed gelukt om zonder DP een heel leuk kaartje te maken.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superlief kaartje Ellen en wat een schitterende wolkenachtergrond!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen