zondag 10 september 2023

Ottertjes

Vandaag een kaart met de leuke ottertjes van Eline, ze zwemmen en spelen lekker in  het water, ik heb eerst de water achtergrond gestanst met de layout stans van Md en daarna de vakjes nog een keer met de losse stansjes en er weer ingeplakt zodat je er een wit randje tussen ziet dat geeft een leuk effect, daarop de ottertjes geplakt en nog een plantje, een krabbetje en een schelpje. Het achtergrond papier heb ik gevonden op internet.


gebruikte materialen:

papier: Wibra en Heffy doodle
mallen: LR0568
stempels: EC0190, EC0191
twin markers

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk met de grappige ottertjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaart met de ottertjes Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart met die zwemmende ottertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker fris kaartje, je zou zo bij ze in het water duiken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeft zeker een gaaf effect met de witte randjes! En tja die otters zijn toch wel mijn favorieten... Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stans is dat toch, de vakjes heb je erg mooi gevuld met de golfjes en de zwemmende ottertjes! Ik heb ze in Amerika gezien jaren geleden, in een baai, met kleintjes op hun buikje, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje Ellen, met de ottertjes! Je hebt de lay-out stans mooi verwerkt hier!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg! En achtergrond papier op internet. Ook een idee, maar ik heb zoveel papier, dat ik daar maar niet aan begin, hihihi.... anders komt het echt nooit op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love how beautiful and serene this one is! Enjoy the week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaa kijk ze dan lekker in het water…lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen