maandag 25 september 2023

Soms heb je chocola nodig

Vandaag een restjes kaart van een stukje dessinpapier en wat blauw papier wat ik over had,  het hertje houdt erg van chocola daarom is hij maar in zijn beker gaan zitten zodat hij er optimaal van kan genieten, hij heeft ook 2 aardbeitjes want dat is lekker met chocola.

deze kaart doet mee met:
Carlin"s kaarten paradijs ( de R van restjes)

Gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Lawn fawn
mallen: LF767, CR1360, LR0413
stempels: ME hot cocoa, CS1129
twin markers

20 opmerkingen:

  1. een leuk gezellig kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de restjes en de leuke tekst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig kaartje met een ware tekst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt met je restjes papier!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een schattig kaartje.
    Leuk om wat restjes papier te kunnen verwerken.
    Dat heb je op een toffe manier gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'R' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Ellen,
    Aaahhh... Chocolade... Daar heb ik nu ook zin in! Zeker na zo'n vermoeiend weekend en ik mijn hoofd er op 't werk bij moet houden... Leuk is ze, jouw kaart!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat hertje in de kop choco 😊
    Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je nog eens meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een grappige, vrolijke kaart in leuke kleuren. Hmm, aardbeien en chocolade!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, baden in chocolademelk, weer eens wat anders dan ezelinnenmelk! Heel leuk kaartje, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Badderen in chocolade klinkt heel decadent (en plakkerig :) )! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt, dat blauw springt er zo mooi uit.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart Ellen, ik eet de chocolade liever op hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo schattig dat hertje in zijn beker met chocolademelk. Dat lijkt mij ook wel wat maar ik pas helaas niet in een mok.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zie hem daar heerlijk genieten in de chocolade! Je hebt er een leuke kaart van gemaakt met de restjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk deze kaart met dit leuke afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi en gezellig kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihihi.... wat schattig weer! Zo leuk al die kleine tafereeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt zo leuk deze kaart. En chocolade ja ik wil elke dag een stukje ik probeer het niet te doen, maar is zo moeilijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leukerd dit en ook mooie kleuren bij elkaar gematcht Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen