zondag 1 september 2024

Kabouters in de sneeuw

Afgelopen donderdag was weer de laatste donderdag van de maand en dan is er weer een extra challenge bij 53 weeks to christmas, deze keer is het thema kabouters/gnomes.
Ik heb gekozen voor een slimline met allemaal kaboutertjes in het bos, ze zijn bezig met versieren, de een heeft kerstballen, er zijn kerstsokjes, zuurstokjes en cadeautjes, het stelletje komt even kijken, oooh dat wordt vast heel erg mooi.
Vandaag hebben we een klein beetje feest want we zijn 36 jaar getrouwd, gisteren hebben we dat gevierd met mijn ouders met koffie en taart, meer zit er niet in gezien de gezondheid van mijn vader en van Jan, want wat jullie nog niet weten ( ik moest het eerst even verwerken) is dat Jan een tijdje terug een licht herseninfarct heeft gehad en daardoor problemen heeft met zijn evenwicht en met lopen, hij heeft nu fysio en hopelijk verbeterd het nog iets, maar helemaal goed komt het niet meer, hierdoor is ons leven flink veranderd.

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Lawn fawn
mallen: ME slimline woodland
stempels: ME little girl gnome agenda

12 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd met jullie 36-jarig huwelijk! Fijn dat jullie het toch nog een beetje konden vieren samen met je ouders. Wat heftig dat Jan een herseninfarct heeft gehad. Ik wens jullie veel sterkte met al die veranderingen in jullie leven!
    Je kaart is heel snoezig met al die kabouters!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag, mooi dat jullie het zo konden vieren met je ouders en natuurlijk jullie samen, want jeetje, wat een heftige tijd moeten jullie hebben doorgemaakt. Heel veel sterkte voor jullie, hopelijk herstelt Jan nog voor een acceptabel deel.
    Je kaart is heel gezellig met al die leuke kaboutertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen,
    van harte gefeliciteerd met jullie 36 jarig huwelijk! Ik wist niet dat het een herseninfarct was, geloof ik, wel dat het spannend is geweest. Maar wat een zorgen! En je hebt natuurlijk groot gelijk: alles vieren hoe klein en minimaal ook! Dat jullie leven enorm veranderd is snap ik. Dat heeft heel veel impact!
    Je kaartje is erg leuk met die kaboutertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heftig Ellen, net nu de tijd aanbreekt dat je samen kunt gaan genieten. Hopelijk hersteld hij nog wat met de fysio. Fijn dat jullie toch nog je trouwdag hebben kunnen vieren samen met je ouders. Gefeliciteerd, wat dubbel is dit zeg. Ik snap dat je dit moet verwerken, het zet inderdaad je leven op zijn kop. Sterkte met alles. Je kaartje is superlief en leuk. Leuke challenge ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart weer Ellen!!
    En nog van harte. Groot gelijk om het wel te gaan vieren.
    En wat zitten jullie in een heftige periode. Hopelijk hersteld Jan nog verder. Sterkte voor jullie allebei!!
    Toch een fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaart!
    Dat jullie je 36 vieren met een dubbel gevoel, dat is te begrijpen. Ik hoop dat Jan nog veel vooruitgang boekt en jij er de moed inhoudt. Zeker blijven knutselen, want je maakt zo'n leuke dingen en op je blog kan je ei wat kwijt. Sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las in je bericht hierboven dat jullie het weer flink voor de kiezen hebben gehad….Begrijpelijk dat je dat zelf even. Moest verwerken…. Want het is niet niks. Gelukkig is de keelkanker onder controle… Hopelijk kan je man nog wat bereiken bij de fysio… zo kan je leven snel veranderen… wij zijn alle dagen blij dat we gezond zijn… en plukken de dag… want als je de in de situatie van jullie komt dan veranderd er wel wat. Wij hebben hier ook voorbeelden. Je kaart is erg leuk.. gelukkig voor jou dat je een hobby hebt… ik wens jullie veel sterkte.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is heel erg leuk! En natuurlijk van harte met jullie huwelijksdag! Dat is heel naar voor je man, voor jullie allebei en ik weet dat je leven verandert, dat zie ik nu vaker om me heen gebeuren. Hopelijk knapt hij nog meer op en kan er weer wat meer. Sterkte, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke slimline kaart. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Wat heftig allemaal voor jullie. Hopelijk zit er nog vordering in met behulp van de fysio. Sterkte!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst nog gefeliciteerd met jullie 36-jarig huwelijk! Ik kom nu pas uit bij dit berichtje, tjee wat een zorgen Ellen heel heftig voor jullie beide. Het heeft een enorme impact op jullie leven, groot gelijk om het toch te vieren van alles geniet hoe klein ook, Heel veel sterkte voor jullie beide.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met jullie 36-jarig huwelijk, Ellen! Wat een naar bericht over Jan, heel heftig. Ik hoop dat hij nog wat verder revalideert.
    Je kaart met alle gezellige gnooms is heel leuk!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 36 jarig huwelijk, en goed dat je het klein gevierd hebt. Wat heftig een herseninfarct met blijvende schade, hopelijk kan de fysio nog een kleine verbetering brengen, heel veel sterkte voor jullie. Je kaartje met de schattige gnomes is mooi geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen