woensdag 11 september 2024

Mmm... lekker!

Vandaag een simpel kaartje met een muisje dat chocola erg lekker vindt, Kijk hem daar liggen voor zijn bonbonnetjes welke zal ik kiezen?? Even ruiken, snuf, snuf, oooh wat is dat lekker en wat zien ze er mooi uit, eigenlijk zonde om in te bijten laat ik nog maar even wachten er er gewoon naar kijken.

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Lawn fawn en dessin papier onbekend
mallen: CR1537, COL1532
stempels: LC mice party, CS1129
twin markers en memento

12 opmerkingen:

  1. Enig kaartje en je verhaal erbij toppie Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuke kaart, ik denk dat allebei bonbonnetjes eraan gaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ellen,
    Als het een slimme muis is, gaat ze er niet van eten en op zoek naar kaas of ander lekkers... Beestjes en chocolade komt niet goed...
    Leuke kaart werd het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nu ook pas op jouw kerstkaart gereageerd... was er dit weekend overgeschoten met de kus-markt...

      Verwijderen
  4. Leuke kaart Ellen.
    Wel heel verleidelijk die bonbons zo.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Ellen en ook je verhaaltje is weer leuk verzonnen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het plaatje komt zo wel heel leuk over met dat smachtende muisje. Supergaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk alle twee, nu maar hopen dat er geen alcohol in zit haha. Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, ja ik zou ze allebei nemen! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen