zondag 28 juni 2026

Happy pawlidays

Vandaag een CAS kaartje voor de challenge bij CAS on friday, het thema is deze keer; Kerst in Juli. De poes met zijn dikke sjaal mocht poseren op de kaart, kijk hem daar nou zitten, op de achtergrond nog een restje streepjes papier en wat sterretjes.

Deze kaart doet ook mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Lawn fawn en Md stempelpapier
mallen: LF767, CR1360
stempels: LF cozy cats, LF candy cane lane
Twin markers

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt, die met de highland koetjes op de postzegelmal is heel top!!! Van je kaart met kat, krijg ik het een beetje warm, hihi kerst in juli 🫣
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk Cas kaartje! Leuk gedaan Ellen! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Dt deze leuke poes. Het streepje doet het er erg mooi op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geheel weer Ellen…top met de gezellige streepjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, daar moet ik nu niet aan denken, een sjaal om met deze hitte;-) Maar je hebt er een leuke en vrolijke kaart van gemaakt. (je staat nu pas in de leeslijst)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met dat schattige poesje met zijn mooie sjaal. Leuk streepjespapier heb je gebruikt! Die tekst vind ik ook erg grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie die kat daar eens blij zitten met zijn mooie sjaal om!
    Mooie kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen