woensdag 15 mei 2019

Er was eens

Deze keer een kaart met allemaal elfjes, ik ben aan het experimenteren geweest wat ik nou eens zou kunnen doen met deze mini elfjes. Ik heb ze gecombineerd met stempels en stansjes, ik heb het idee uit de Collection #74 op gedaan daarin staat een kaart met  bijpassende stansjes maar  die heb ik niet dus heb ik mijn eigen draai eraan gegeven het is toch wel apart zo maar het past volgens mij wel bij elkaar. De elfjes heb ik een kleurtje gegeven zodat ze beter uitkomen.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
dessinpapier: Md design PK9145 Beary cute en PK9114 kraft
mallen: CR1444, CR1374, CR1455, 
stempels: HT1642
aquarelpotloden en viltstift

6 opmerkingen:

  1. Dat was vast een hele klus Ellen,maar het resultaat mag er zeker zijn,mooie kaart!!
    Fijne woensdag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met al die kleine elfjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schattig! Daar ben je wel even zoet mee geweest denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk sprookjesachtig, Ellen. er is veel op je kaart te zien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Ellen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaha, dat is best een uitdaging! Je hebt je goed weten te redden, je kaartje ziet er heel leuk uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen