zondag 9 mei 2021

Groetjes

Allereerst Mirjam en Christine welkom als mijn nieuwe volgers, ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn kaartjes.

Vandaag krijgen jullie de groetjes van deze leuke kikkertjes, kijk ze eens blij zijn, deze keer heb ik uit het bovenste vel 3 ovaaltjes gestanst daar achter een stukje papier met wolkjes gemaakt met memento  geplakt het geeft een leuk effect, het idee is van Neline,  ik heb mijn versie ervan gemaakt. De kikkertjes hebben rood/witte zwemkleding gekregen zodat het er lekker uitspringt.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij mijn hobbyhonk met het thema kikkers.


gebruikte materialen:

papier: action
mallen: CR1537, CR1361
stempels: EC0186, HT1603
twin markers en memento

15 opmerkingen:

  1. Supervrolijk zijn deze kikkertjes! Het wolkenpapier is heel mooi geworden, erg leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe kaart met die vrolijke kikkers op de mooie wolkenachtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart heb je met deze vrolijke kikkertjes gemaakt. Mooie wolkenachtergrondjes en de kleuren zijn lekker fris!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijkheid op je mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke opkikker kaart.
    Mooi de achtergrond, met wolkjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaart. Zo leuk die kikkertjes. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart met de leuke kikkers
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke kikkerkaart gemaakt! Leuk met die cirkeltjes met de wolkenlucht er achter.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kikkertjeskaart ! Mooi die kikkerstempeltjes ! Mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd is het! gaaf effect met de wolkenlucht

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeeel erg leuk! Je wolkenlucht is goed gelukt en de kikkers blijven leuk. Die springen binnenkort vast mijn winkelmandje nog wel eens in.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De groetjes terug! Wat een lief kaartje weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke kaart met de kikkers !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk vrolijk kaartje :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart. Zoiets wil ik ook nog gaan maken. De kikkers komen zo leuk uit op dit model. En ik hou vzn dit soort kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen