maandag 17 mei 2021

Ik vind je poeslief

Allereerst Cornelie welkom als mijn nieuwe volger, ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaartjes.

Vandaag heb ik een tijgertje voor jullie uit het setje big cats van MD, kijk hem daar nou zitten, die zou je toch zo willen hebben, ik zie hem al liggen in zijn mandje bij de kachel hahaha, ik weet niet meer waar het was maar wij hebben ooit eens een tijger kunnen aaien  in de dierentuin hij lag met zijn poot uit het gaas en met zijn lijf er tegenaan, heel stiekem gedaan en hij bleef heel rustig liggen.

Nu weer terug naar de kaart het idee komt van pinterest, ik mijn versie ervan gemaakt, het leuke papier is van LF.


gebruikte materialen:

papier: action en lf spring fling remix
mallen: LF767, CR1331
stempels: EC0182, HT1607
twin markers

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met deze tijger. Ze lijken zo lief!.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love this image and colours...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart in die frisse groen tinten. Leuk dat de herinneringen weer boven komen bij een stempel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tekst....past mooi bij de rest....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een dotje.
    ja dat is verleiding een poot van een tijger aaien, maar toch wel oppassen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje!! (ik aai toch liever een kat)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan met die bladeren op de achtergrond. Het tijgertje is ook een leukerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een LEUK tijgertje (die is niet voor de poes) op een MOOI kaartje Ellen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een Poeslief kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief tijgertje met leuke achtergrondbladeren.
    Spannend hoor om een echte tijger te aaien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk schattig poeslief kaartje Ellen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een leuke kaart en wat een leuke tekst erbij
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, met leuk papier en een heel lief tijgertje, Ellen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje, mooi DP heb je gebruikt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaaaahhhhh.......wat een liefie. Hij mag hier wel logeren als jullie op vakantie gaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful colors and lovely design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen