vrijdag 23 juli 2021

Henriët jarig

Gisteren was Henriët jarig, maar omdat ik  gisteren de wekelijkse kerstkaart had bij 52 weeks to christmas laat ik de kaart die ik haar stuurde vandaag zien, dan is ze lekker lang jarig. Ze heeft me al laten weten dat ze hem heeft ontvangen en ik heb ook begrepen dat ze heel veel kaartjes heeft gekregen op haar oproepje van vorige maand, ze wilde graag verjaardagspost en heeft er zelfs een candy aan verbonden hoe leuk is dat. Henriët ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad en geniet nu nog maar even na want vandaag staat de kaart op mijn blog

Voor de kaart heb ik me laten inspireren door Rimmie en er mijn versie van gemaakt.


deze kaart doet mee met 
Simons wednesday challenge iets ouds en iets nieuws

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: CR1537, COL1409, COL1402
stempels: PL1524

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor Henriët gemaakt! Dat dessinpapier is prachtig en die leuke beertjes zijn super!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, heel feestelijk en zo zoet als verjaardagstaart, daar beginnen de beertjes vast zo aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief kaartje weer! Ik dacht alleen dat die voor een kind zou zijn...misschien houd zij van beren? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke layout met de feestvierende beertjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk en vrolijk kaartje.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor de jarige Henriët.
    Lief met beertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je voor Henriet gemaakt. Leuk model ,
    . De feestelijke beertjes zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart heb je gemaakt met die leuke feestberen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is geweldig leuk! Gaaf, he dat we elkaar zo op ideeen brengen, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje is het geworden Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen