dinsdag 6 juli 2021

O happy day

Vandaag een kaart met een slang ziet ie er iet lief uit?? hij zit lekker op de blaadjes en is blij dat hij mag poseren op de kaart, op het blog van 4 seasons is het thema van de challenge jungle.
Het leuke papier is uit een blokje van het boekenvoordeel.

Van de week opruiming gehouden  
Alle mallen, stempels en dingen  die ikzelf niet meer gebruik uitgezocht en apart gelegd. 
Alles op de foto gezet en een pagina aangemaakt op mijn blog waar ik dit op kon zetten. 
Ik hoop zo nog iemand blij te kunnen maken met spulletjes die ikzelf niet meer gebruik. 
Ik vind het zonde om alles weg te doen, dus probeer ik  het via mijn blog te verkopen voor een klein prijsje. Neem gezellig een kijkje en ik hoor het graag als er iets voor je tussen zit! 
Bovenaan mijn blog zie je in de balk het kopje 'opruiming' hier kun je alles vinden. 

gebruikte materialen:


papier: boekenvoordeel
mallen: LF767, T4T stripe cover plate, CR1331
stempels: EC0181, HB meadow bunnies
twin markers

14 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gedaan Ellen met de mooi slang stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Ellen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De slang ziet er schattig uit op je kaart, in het echt kom ik hem toch liever niet tegen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een GEINIG kaartje Ellen.....LEUK om een slang op deze manier tegen te komen.
    Liefs Wilma πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige kaart met de slang en liever op een kaartje dan in het echt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat slangen ook zo lief kunnen zijn....geinig papier heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de slang.
    Meestal houd ik niet zo van slangen, maar op deze manier kan ik het wel hebben ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart met de slang Ellen.
    Ik moest meteen denken aan nieuws wat ik vandaag of gisteren las...een slang die via de toilet in de edele delen van een man had gebeten πŸ™ˆ
    Gelukkig bijt deze van jou niet hihi.
    Het lieve konijntje hieronder is ook erg mooi en lief.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met de reepjes DP Ellen....de slang zit er rustig bij!
    Ook je vorig kaartje is een schatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf kaartje, mooi CAS!
    Bedankt voor je deelname aan onze jungle-challenge.
    grtz Colien [4 Season blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gedaan met deze slang, brrrr, maar eng ziet hij er niet uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zolang deze op de kaart blijft vind ik 'm wel gaan... :) Leuke kaart weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart voor onze jungle challenge.
    Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen