dinsdag 30 november 2021

Bambi

Vandaag een kaart met hertjes in een besneeuwd bos, het doet me een beetje denken aan de tekenfilm van Bambi, als ie geboren is op de open plek in het bos, kijk moeder eens trots kijken naar haar kleintje.

De achtergrond heb ik gevonden op internet vond wel een leuk plaatje en heb de hertjes erop geplakt, eigenlijk heel simpel en meer is niet nodig vind ik.


gebruikte materialen:

papier: Wibra
mallen: LF767
stempels: ME family time
achtergrond plaatje van internet
twin markers en gelpen

12 opmerkingen:

  1. Zooo lief!! Naar zo'n kaartje kan ik de hele dag wel kijken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Ellen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi rustig en lief kaartje! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel vertederend kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lief kaartje is dit geworden. Die achtergrond is echt leuk en past er zo goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig Ellen....heel mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief, meer heeft het inderdaad niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieflijk tafereeltje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat is dit super schattig!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superschattig kaartje, Ellen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier smelt je toch bij, mooi gestempeld Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen