zondag 21 november 2021

O dennenboom

Vandaag een kaartje met een poesje voor de kerstboom, er gaat van alles door zijn koppie, ooooh wat glimmen die lampjes en ballen, of  misschien wel zal ik het durven om er in te klimmen??

Ondertussen duikt er ook een muisje op tussen de cadeautjes, zou er wat voor mij bij zitten ??


deze kaart doet mee met:
2 sisters on the blog met thema ruitjes op je kaart

gebruikte materialen:

papier: Wibra, dp onbekend
mallen: LF767
stempels: ME my pet kitties, Lf christmas dreams
twin markers

13 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart Ellen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat leuk vol verwachtig klopt mijn poezen hartje enig Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gevaarlijke combi op je kaart. De kat bij de kerstboom is al niet zonder gevaar (weet ik uit ervaring) en dan ook nog een muis tussen de cadeautjes....
    Erg leuk kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat dit poesje zit te overwegen om in de boom te springen. Echt iets voor poesjes, toch? Lief kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik hoop dat het plastic kerstballen zijn, anders wordt het een ravage;-)! Leuke kaart met dit tafereeltje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje. Hopend blijft hij uit de boom.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje weer Ellen....poes gaat op jacht naar de mooiste kerstbal denk ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en ook grappig kaartje! Mijn dochter heeft een kitten, die heeft dit jaar geen kerstboom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje!
    Dank je wel voor nog een keer meedoen aan onze challenge deze maand!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen