woensdag 15 december 2021

Have yourself a merry little christmas

Vandaag een kaart met kaboutertjes, ze zijn klaar voor de kerst en hebben zichzelf ook versierd, de cadeautjes zijn klaar en er moeten nog wat zuurstokjes in de boom worden gehangen. Her en der heb ik glitter gebruikt, op de muts, de cadeautjes en de hulst.


en dit mooie kaartje kreeg ik van Annemarie en Merit die hebben ze gemaakt met de gewonnen giveaway, wat issie leuk geworden, hè, dames nogmaals bedankt!

deze kaart doet mee met:




gebruikte materialen:
papier: Action
mallen: LF 767
stempels: ME little gnome girl agenda, EC0173
twin markers en glitterpoeder


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kabouter kaartje, prachtig kaart die Annemarie en Merit maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje en wat leuk dat je deze kaart kreeg met de giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dat lieve trio, samen maken ze de kerst compleet.
    De kaart van Annemarie en Merit is zeker leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kabouterkaart! Je bent verwend met een leuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaart Ellen! EN ik moet je bedanken namens Annebeth. Ze was heel aangenaam verrast met een kaartje van jou. Ik kreeg meteen een foto te zien in de app. Ze vond het zo lief! EN ik ook! Dus ook van mij bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kabouterkaartje is een schatje Ellen.
    Ik heb ook nog even je andere kaarten van deze week bekeken... stuk voor stuk beauty's.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Another wonderful card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen