vrijdag 10 december 2021

I'll be home for christmas

Vandaag ben ik gastdesigner bij Carlin'skaartenparadijs omdat ik vorige keer de challenge heb gewonnen, het thema is deze keer laat je inspireren door een liedje, ik heb gekozen voor Driving home for christmas van Chris Rea.

Ik vind het geweldig leuk dat ik gast designer mag zijn en het thema erg leuk, dit is de kaart die ik heb gemaakt.


deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Action en Md design PB7062 sparkling snow
mallen: LF767, CR1331, CR1360, LR0129
stempels: LF car critters christmas add on
twin markers en gelpen

11 opmerkingen:

  1. Hij is weer heel leuk je kaartje, mooi liedje Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dit stempeltje wat goed past bij dit liedje. Een mooi kaartje voor het thema van de maand bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heel mooie stempeltje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dat je voor onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs gastdesigner wou zijn.
    Fijn te horen dat je het een leuk thema vindt.
    Je hebt je goed laten inspireren door dat mooie liedje.
    Het is een pracht voorbeeldkaartje voor onze reminder geworden.
    Dankjewel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart Ellen…leuk hoe je de inspiratie kreeg!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, het zou ook kunnen zijn "ik heb m'n wagen volgeladen" met leuke cadeaus;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke digi bij het liedje wat je hebt gekozen!
    Ook leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan, het is absoluut een leuke challenge.
    Je tekst "I'll be home for Christmas" is ook een liedje 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt als gastdesigner. Past allemaal zo goed bij elkaar. Las je berichtje ook op mijn blog over je pressboy. Wat een fijn apparaat is het. Zelf ook gekozen omdat die zo licht gaat, heb hem nu al een aantal jaar maar ben er nog steeds super blij mee. Werkt zo goed. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card ist so sweet.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine sehr schöne Weihnachtskarte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.

    Heike

    BeantwoordenVerwijderen